Zotyó 2012.04.08. 11:07

7. MRBRB 3. forduló utáni állás

Bemutatkozás: Idén veszünk részt először az országos bajnokságban, így R2-ben indulunk csak, itt próbálunk tapasztalatot és pontokat gyűjteni. A bajnokság alapja a Richard Burns Rally, amelyet 2007 óta rendszeresen használok. Eddig WRC volt a best, de sajnos mivel ezeket innen is kitiltották, így maradt az N4-s2000 kategória. Jelen állás szerint a p207 s2000 tűnik a befutónak, majd meglátjuk. :)

1. forduló: Sajnos már több mint fél éve nem játszottam ez előtt és új volt az autó, de még a pályák is. Setupot se tudtam csinálni, igazából az EVO9 se tetszett, de kezelhetőnek tűnt. Első szakasz jól sikerült, viszont a másodikon eldobtam a vasat, így ott véget is ért a versenyem. Ez után szóba se jöhetett N-es autó.

2. forduló: Ez is havas futam volt, persze ahogy terveztem, hogy felkészülök, sajnos erre se volt lehetőségem. Itt már a friss, ropogós Peugeot 207 S2000 volt soron. Több-kevesebb sikerrel, inkább utóbbi. Tempó se volt ott, setup hiányában. Sok volt a superrally ezért R2-ben is csupán 20. helyen végeztem ami 1, azaz 1 pontot jelent. :D 

3. forduló: Végre el lehetett felejteni a havas pályákat övező balszerencsét. Főleg murvás, de aszfaltos felület is jutott. Ekkor már volt, valamire használható setupom, de itt meg a tempóm nem volt meg, az autó többet tudott. superrally itt is jutott, így a vaskos pontokról itt is lemondhattam, ráadásul az aszfaltos napon elgumiztam a kocsit, így az siralmas lett. Végeredményül 7 pontot sikerült gyűjteni, ami még mindig nagyon kevés.

Csapatpontok: 1. futamon sajnos még nem neveztük a csapatot, pedig Barna egyéniben is szép 10 pontot kapott, ami a csapatnak se lett volna rossz. A 2-3. futamon igaz egyéniben nem kaptunk szép pontokat, de csapatnak hoztunk azért párat. +. futam után már a 4. helyre hoztuk fel a csapatot, 71 ponttal, 4. futam után szeretnénk már dobogón lenni. :)

Régik idők emlékére egy kép: 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://martiniracing.blog.hu/api/trackback/id/tr154371094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása